Κυριακή 26 Απριλίου 2015

Ο Κόσμος της Ελένης

Δημιουργώντας τον δικό  μου κόσμο

Τα  "υψηλά" και τα "ευγενή" αδιαφορούν για ότι συμβαίνει στα χαμηλά των κοινωνιών.
   Η ζωγραφική είναι η σπουδαία  και "υψηλή" Τέχνη που κάνει αυτό ακριβώς! 
   ...αδιαφορώντας για τα .._χαμηλά _έχει τον δικό της κόσμο  και το δικό της κοινό και έχει την δυνατότητα να κάνει ποίηση το χρώμα και..το χρώμα  ποίηση..χαράζοντας. έτσι ένα μαγικό ,Θεϊκό θάλεγα..δρόμο που τον περπατούν οι μυημένοι .

  Αυτό το " δώρο Θεού" το έλαβα μικρή στα δέκα μου τρυφερά χρόνια. και από τότε σε ευθεία γραμμή. και  κάποιες φορές σε τεθλασμένη  με ακολούθησε στην πορεία της ζωής μου μέχρι και σήμερα και μέχρι ..μέχρι...το   άπειρο θάθελα !!

 Δεν έμεινα στο ταλέντο αλλά προχώρησα στην γνώση με άξιους δασκάλους αλλά θα σταθώ στον μέντορα μου και καθοδηγητή μου για ακόμα βαθύτερη γνώση στον  εκλεκτό μου Γιάννη Ψυχοπαίδη..με προσφώνησε. ως  " Ελένη των  χρωμάτων"

Ως. Ελένη των χρωμάτων λοιπόν , αφήνω στοιχεία της δικής μου ψυχής στα εικαστικά της. Ομηρικής πολιτείας...  καταθέτοντας.  τιμητικά κάποια ψήγματα  δουλειάς μου με την αποτύπωση  κατ αρχήν αρχαίων προ τομών , δηλώνοντας    ταπεινά. την αγάπη μου και τον σεβασμό για την Ελληνική Αρχαιότητα ,εκεί που αρχίζουν και τελειώνουν τα ΠΑΝΤΑ!!

Άλλωστε ένας καλλιτέχνης δεν μιλά ποτέ για το. έργο του ,όπως. ένα φυτό δεν μπορεί ποτέ να μιλήσει για την Φύση.Αφήνει τους άλλους να εικάζουν και να απολαύσουν αυτό που βλέπουν .....έπεται και συνέχεια ..


 Σας ευχαριστώ  για την φιλοξενία  


 Ελένη Προεστού

eproestou@gmail.com















Όμορφος  Κόσμος!!!
Η Ελένη των Χρωμάτων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Όλα είναι δρόμος... αρκεί να είναι ένα μονοπάτι με καρδιά