Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014

Προς Πλάτωνα


Ομηρική  επιστολή προς  Πλάτωνα
Αγαπητέ  μου φιλόσοφε   Πλάτων , ιδρυτή  της  Πλατωνικής Πολιτείας
Οφείλω να σου απαντήσω έστω και με καθυστέρηση κάποιων αιώνων , κάτι παραπάνω από 20  σε όλα αυτά που μου καταλογίζεις  και  με εξορίζεις  από  την   ιδανική πολιτεία σου.  Ότι δηλαδή   μιμούμαι τις ιδέες και τα πρότυπα εξιστορώντας  υπερβολικές μυθολογίες, είμαι ασεβής  με τους θεούς  γιατί περιγράφω  τις   συνασθηματικές τους τρικυμίες   αμφιγνωμίες αταξίες, επηρεάζω  τους  νέους  με  τα ποιητικά μου δημιουργήματα  και το κυριότερο δεν έχω  ηγηθεί  καμιάς  πραγματικής  εκστρατείας  και δεν έχω  ιδρύσει  καμιά  πολιτεία, παρά μόνο περνώ και  άδω τραγουδώ, φτωχός  αοιδός  από παλάτι σε παλάτι ,  από σπίτι  σε σπίτι και σε κάθε γνωστή και άγνωστη  οικία.
Θα ήθελα να σε πληροφορήσω λοιπόν για την Δημιουργία  της  Ομηρικής Πολιτείας, σύγχρονης   αστραφτερής  καθαρής  και συμπαντικής, όχι μόνο  γιατί  είμαι  αξεπέραστα διαχρονικός  αλλά  και γιατί  από το παλαιό ΜΑΤΡΙΞ  του σπηλαίου σου  έχουμε περάσει και στο καινούργιο,  αυτό, του παγκόσμιου ιστού των  μηχανών, αλλά εξακολουθούμε να είμαστε  ασυναγώνιστα  πολυμήχανοι.
Δεν θα απολογηθώ σαν τον θαυμάσιο  δάσκαλο  σου  τον  Σωκράτη γιατί δεν  έχω διαπράξει κανένα αδίκημα  και  δεν   μπορώ να κατηγορηθώ  για κάτι. Υπήρξα άψογος και εξακολουθώ να είμαι στο ΕΙΝΑΙ, συμβεβηκότα ουσία των Όντων.  Οι Ιδέες  δεν διώκονται  ούτε  οι  Ιδεαλιστές φορείς τους παρά μόνο σε  ολοκληρωτικά καθεστώτα και  υλιστικές πολιτείες.
Είμαι μυθοπλάστης  γιατί   η  ιστορία  διασώζεται  ευφυώς  μέσα από μια μυθιστορική αλληγορία  που κρύβει την  πρωτογενή ουσία  στον πυρήνα της    εκρηκτικής  μεταστοιχείωσης  της. Άλλωστε  με μιμείσαι μέσα από τους δικούς  σου μύθους και του  Ήρος δεν είναι ο καλύτερος σου.
Δεν  είμαι ασεβής  με τους θεούς , αφού είμαι ο   «Πυγμαλίων» δημιουργός  τους και τους θέλω ευτυχισμένους  χαρούμενους και εν ομονεία. Μία γνώμη να έχουν στη κορυφή  της κεφαλής του Ολύμπου   και να αποφεύγουν την διχόνοια. Περιγράφω την ροή της απρόσωπης ενέργειας,  τις διάφορες μετατροπές της  στην ύλη,  την ενδελέχεια  του πνεύματος στη τελική μορφή τους με  χαρακτηριστικό παράδειγμα  το ολόγραμμα του  ενεργειακού  σώματος του Αγαμέμνονα κατά την εμφάνιση του στους Αχαιούς. Διαγράφονται στο σώμα του ο  Άρης ο Ποσειδών και ο Ζευς σε  μη εργονομική θέση  και διάταξη με αποτέλεσμα τα λάθη   του  χαρακτήρος  του και των εμμονών του. Ο Ηράκλειτος, ο ποντικός συνηγορεί μαζί μου και πλήρως την αλληγορία  ταύτη γράφει και  κατανοεί. .Είναι θέμα μετάφρασης των προγραμμάτων του εγκεφάλου. Στα νεοελληνικά, απόδοση, που σημαίνει μετά την φράση να μη ΧΑΝΕΣΑΙ  στην ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ και πνίγεσαι σε βαθειά και ρηχά ποσειδώνια νερά.
Σαφώς  και ρητώς είμαι σουρεαλιστής υπερρεαλιστής ,  πέρα πάνω  κάτω μέσα  γύρω από την πραγματικότητα  γιατί  ο   υπερρεαλισμός σπάζοντας σκουριασμένες αντιλήψεις και δομές , απελευθερώνει το πνεύμα, το διευρύνει και  του δίνει την ώθηση του πετάγματος των αετών με τα φτερά της δημιουργικής φαντασίας. Πως αλλιώς;
Θα αποφύγω να διορίσω   «πρόεδρο»  της Ομηρικής Πολιτείας τον ανιψιό μου  και  γραμματέα τον κουμπάρο μου, γιατί αποτελεί ένα κακό παράδειγμα αναξιοκρατίας και  θα είναι   αδικία για την Αριστοτελική ενδελεχεία.

Θα πρέπει  όμως να σε ευχαριστήσω θερμά που δέχθηκες στο  συμπόσιο σου, « το  Πανελλήνιο Συμπόσιο Φιλοσοφίας,  Πλάτων , γνώση μεταφυσική πολιτική» που οργάνωσαν  οι εκδόσεις ΖΗΤΡΟΣ και το περιοδικό Φιλοσοφείν,την επίσημη αντιπροσωπεία της  και κατόπιν τούτου μπορούμε να εορτάσουμε την ιστορική  συμφιλίωση  μας  και να συνεχίσουμε την  ιστορική αλληλογραφία  μας  διαλεκτικά και  διαλλακτικά στο πλαίσιο της  κοσμογονικής  αλληλεπίδρασης.

 Σε ασπάζομαι
Όμηρος Μαιονίδης
Ποιητής  μονάχα....
Ναύαρχος αβύθιστων νηών του νου
Ξημερώματα του καινούργιου αιώνα
Στις  γνωστές και άγνωστες  θάλασσες της  μπλογκόσφαιρας
Πρωινά  Θεσσαλονίκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Όλα είναι δρόμος... αρκεί να είναι ένα μονοπάτι με καρδιά